! ASSALAMUALAIKUM ^^ ! BILA DA MASUK MELAWAT TUU , FOLLOW LHA SEKALI YEW !

Macam-2 cerita ada selama sebulan nie !

1st sekali , aku nak cerita time aku masuk skola . Yeayyy , aku senior petang :) #seronok sambil lompat-2 ! hari pertama tu aku okay sikit , sebab time tu suma kelas stay kelas yg sama ta ubah kelas .. hari ke-2 geng aku pulok p gaduh gan junior time depa orientasi , tp , sumpah aku kata ,, aku ta masuk cmpur pun , aku tolong tngok ja . HAHA ! hari ke-3 pun biasa ja :) mai hari minggu ke-2 skola ! kena tukar kelas pulak #ni malas nk cerita ! aku kena tukar kelas B dari kelas H :( tp aku ta tukar g time tu ! aku p duk kelas B masa hari isnin tu , HAHA .. aku dah dpt kwn dlm kelas tu . nama dya Aminah , dya baik sangat ,, budak dalam kelas tu sporting HABIHHH ! then , sebelum aku tukar kelas tu , aku ada la chatting dengan budak kelas tu , nama dya Azrul #azrul , lau baca , jgn marah ekk :) ! azrul ta kenal aku time aku masuk kelas B , How ? dya ta kenal aku rupa nya ,. pdahal aku kenal dya ! hapala azrul nie :p !! 2nd , aku dah jauh sangat dengan kwn aku , Alia , dya dah berubah banyak sekarang nie , tp aku dah rapat dengan umi :D hehe ! bg aku kwn lg penting lg berguna dari adanya BF nie ^,v ! 3nd . aku baru ja hangs out dengan kwn dunia akhirat aku , Anis and Ameeza , izzati ta buleh mai , so, aku ta leyh jumpa dya lha :( sedih nya ! walaupun aku dapat jumpa depa 2 ja , aku tetap syok :) aku tengok cita KERAMAT , ta seram pun :3 kamu blurr sangat masa nak beli tiket , so , depa lambat pikir sngat , aku beli je la cita keramat .. depa takut rupa nya :p By The Way . aku sayang ampa ketad ketad . Muahhhh 
Untill die . Okay , 5/2/2012 nie Malaysia vs Bahrain again .. doakan mereka berjaya kay . Amin , ...
#SELAMANYA HARIMAU MALAYA , we can do it ! 

No comments: